آموزشی برنامه نویسی

ساخت وبلاگ

آخرین خبرهای آیفون 7: دو دوربین و دو سیم‌کارت؟

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

طبق معمول با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون‌‌های شرکت اپل، اطلاعات متعدد و متناقضی در مورد این گوشی ازمنابع  مختلف به گوش می‌رسد. از جمله این اطلاعات که اینک در مورد آن شک و تردیدهایی ایجاد شده است حضور دو دوربین در نسخه پلاس آیفون 7 است علاوه بر آن اینک گزینه‌های تازه‌ای نیز در مورد این گوشی مطرح شده که قابلیت دو سیم‌کارت از سایرین جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

مسئله حضور دو دوربین در آیفون 7 پلاس البته نکته تازه‌ای محسوب نشده و پیش از این نیز بسیاری از منابع از امکان حضور آن در این مدل سخن گفته بودند. در اطلاعات تازه‌تری که از منابع کارخانه‌ای این دیوایس در چین به دست آمده البته در این مورد ابراز تردید شده و دلیل آن مشکلات اجرای این ترکیب در عمل عنوان شده است. حضور لرزه‌گیر اپتیکال در این میان یکی دیگر از مواردی ست که می‌توان با درصد اطمینان بالایی از حضور آن در نسخه معمولی آیفون 7 سخن گفت.

اطلاعات تازه در مورد آیفون 7

نکته دیگری که امروز اطلاعات تازه‌ای در مورد آن منتشر شد به حضور داشتن یا غیبت جک اتصال هدست در آیفون‌های آینده تعلق دارد نبود این پورت به طراحان اپل این اجازه را می‌دهد تا آیفون‌های بعدی را هرچه ظریف‌تر و باریک‌تر طراحی کنند در صورت به حقیقت پیوستن این نکته برای اتصال هدست به دستگاه از پورت Lightning و مبدل‌های آن استفاده می‌شود. خبر جدید امروز به تصاویر یک کمپانی تغمیراتی در چین به نام Rock Fix تعلق دارد که در آن لوازم جانبی پورت Lightning اپل از جمله تبدیل این پورت به جک هدست مشاهده می‌شود.

اطلاعات تازه در مورد آیفون 7

اطلاعات تازه در مورد آیفون 7

در خبر آخر یکی از غیر قابل باورترین امکانات اسمارت‌فون‌های امروزی یعنی قابلیت دو سیم‌کارت در صورت صحت اطلاعات منبع در حال یافتن راه خود به آیفون بعدی اپل است. این خبر نیز که از سوی Rock Fix منتشر شده به تصویری از یک tray دو سیم‌کارت اشاره دارد که ادعا شده به آیفون7 تعلق خواهد داشت. در این تصاویر که در بالا قابل مشاهده هستند علاوه بر این مورد یک حافظه 256 گیگابایتی سن‌دیسک و ترکیب دو دوربینی آیفون 7 پلاس دیده می‌شود.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:42

راه‌اندازی سامانه پشتیبانی آنلاین مشترکان ایرانسل

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

با توسعه سامانه گفت‌وگوی آنلاین مشترکان ایرانسل، امکان دسترسی به پشتیبانی آنلاین در تمامی صفحات وب‌سایت این اپراتور برای مشترکان فراهم شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال و با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکان اقدام به توسعه سامانه گفت‌وگوی آنلاین (Chat) در وب‌سایت خود نموده است.

Sponsored

با استفاده از این قابلیت، مشترکان ایرانسل و بازدیدکنندگان از تمامی صفحات وب‌سایت این اپراتور می‌توانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته به صورت آنلاین گفت‌وگو کنند و با طرح پرسش‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود، پاسخ مربوطه را در همان زمان دریافت کنند.

بر این اساس، علاوه بر امکان دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین از طریق لینک موجود در پایین صفحه وب‌سایت، در صورتی که بازدیدکننده‌ای حداقل 2 دقیقه در وب‌سایت ایرانسل حضور داشته باشد، پنجره پشتیبانی آنلاین به صورت خودکار ظاهر خواهد شد تا وی بتواند به سرعت با کارشناس مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل گفت‌وگو کند.

ایرانسل پیش از این نیز با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکان خود، نسبت به راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان شبانه‌روزی یک اپراتور تلفن همراه در ایران، نخستین سامانه کنترل حساب اینترنتی مشترکان تلفن همراه (e-care)، نخستین نرم‌افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری (ایرانسل من) و نخستین سامانه‌های پشتیبانی مشترکان در شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده بود.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:05

ارسال شده در تاریخ: شنبه, خرداد ۲۹ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت ایسوس در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2016 در تایپه تایوان از سه مدل جدید خانواده ZenFone 3 شامل مدل معمولی، Deluxe و Ultra رونمایی کرد این سه مدل در دسته میانی و بالای بازار قرار داشتند و به خصوص مدل ZenFone 3 Deluxe را به راحتی می‌توان با پرچمداران بزرگ در یک ردیف قرار داد. ایسوس اما رده پایین بازار را نیز فراموش نکرده و مدل ZenFone Pegasus 3 را به برای این خانواده عرضه کرده است.

صفحه‌نمایش گوشی کوچک تر از سه عضو دیگر این خانواده و 5.2 اینچی در نظر گرفته شده و در زمینه رزولوشن نیز با وضوح 720p روبرو می‌شویم که از این لحاظ نیز از مدل‌های پیشین با وضوح‌های 1080p و QHD رقم پایین‌تری به چشم می‌خورد.

معرفی asus zenfone pegasus 3

پردازش در این مدل با 8 هسته 1.3 گیگاهرتزی انجام شده و 2 یا 3 گیگابایت رم بسته به حافظه در آن حضور دارد بدین صورت که نسخه 16 گیگابایتی این مدل با 2 گیگابایت رم و نسخه 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این گوشی از اندروید 6 مارشملو بهره گرفته و ساختار منویی آن نیز طبق انتظار براساس ZenUI 3.0 شکل گرفته است.

معرفی asus zenfone pegasus 3

در بخش دوربین این مدل دو واحد 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه در نظر گرفته شده و یک باتری 4100mAh نیز وظیفه تامین انرژی را در آن بر عهده دارد.

معرفی asus zenfone pegasus 3

این گوشی از سنسور اثر انگشت نیز در بخش پشتی زیر لنز دوربین بهره می‌برد.

ZenFone Pegasus 3 دو سیم‌کارته که از امکان LTE نیز بهره می‌برد با قیمتی در حدود 200 دلار برای نسخه 16 گیگ و 230 دلار برای ورژن 32 گیگ به بازار ارائه می‌شود.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 233 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:28

ارسال شده در تاریخ: شنبه, خرداد ۲۹ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

سری K در محصولات ال‌جی که در طی یک سال گذشته به بازار عرضه شدند یکی از خوش‌قیمت‌ترین و با امکانات‌ترین دیوایس‌های اندرویدی رده میانی و پایین بازار به حساب می‌آیند و نمونه‌هایی چون K10 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ال‌جی جدیدا محصولات تازه‌ای را به این خانواده با نام K3 معرفی کرده که در دسته پایین بازار قرار دارد اما از مشخصات و به خصوص بسیار مناسبی برخوردار است.

صفحه‌نمایش گوشی دارای ابعاد 4.5 اینچی است که نمی‌توان آن را چندان بزرگ و با وضوح بالا تلقی کرد. دوربین اصلی گوشی یک نمونه 5 مگاپیکسلی ست و بالای صفحه‌نمایش نیز یک دوربین VGA به چشم می‌خورد. پردازش در این مدل با چهار هسته 1.1 گیگاهرتزی در قالب چیپ‌ست Snapdragon 210 صورت می‌گیرد و 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد.

معرفی رسمی lg k3

سیستم‌عامل دستگاه به عنوان یک نکته کلیدی، اندروید 6 مارشملو است که در این دسته قیمتی امکانی کمیاب به حساب می‌آید. این گوشی با قیمت 80 دلار به دو اپراتور Virgin Mobile و Boost Mobile ارائه شده و هنوز خبری در مورد ارائه آن در سایر نقاط جهان در دسترس نیست.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 210 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:28

ارسال شده در تاریخ: جمعه, خرداد ۲۸ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

همانطور که پیش بینی می‌شد شرکت چینی وان‌پلاس بالاخره جدیدترین اسمارت‌فون خود با نام OnePlus 3 را با مشخصات بسیار بالا و قیمت نسبتا مناسب رونمایی کرد. از جمله قابلیت بسیار جذاب این گوشی باید به حضور 6 گیگابایت رم در آن اشاره کرد که آن را به یکی از اولین اسمارت‌فون‌های اندرویدی با توزیع سراسری با این میزان حافظه رم تبدیل می‌کند.

بسیاری از مشخصات این گوشی البته پیش از این در طی رخنه اطلاعات متعدد از این شرکت در دسترس قرار گرفته بود اما اینک می‌توان با اطمینان از حضور آنها در این گوشی سخن گفت. OnePlus 3 دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با فناوری ساخت OLED است که شرکت سازنده از آن با عنوان Optic AMOLED یاد می‌کند. وضوح این صفحه‌نمایش البته هنوز ارتقا نیافته و در سطح فول اچ‌دی یا 1080p باقی مانده است

معرفی رسمی oneplus 3

سنسور دوربین‌های این گوشی هر دو ساخت شرکت سونی هستند در بخش پشتی و به عنوان دوربین اصلی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی IMX298 سونی همراه با اتوفوکوس تشخیص فاز و لرزه‌گیر اپتیکال استفاده شده که در فیلم‌برداری قادر به دستیابی به وضوح 4K خواهد بود. دوربین 8 مگاپیکسلی بخش جلویی نیز از سنسوری ساخت سونی با نام IMX179 بهره می‌برد که لرزه‌گیر دیجیتال دست مهم‌ترین نکته قابل اشاره در آن را تشکیل می‌دهد.

معرفی رسمی oneplus 3

پردازش در این گوشی طبق انتظار با بالاترین راه‌حل در دسترس برای اسمارت‌فون‌های اندرویدی یعنی Snapdragon 820 از شرکمت کوالکام تامین شده که شامل دو هسته 2.2 گیگاهرتزی Kryo و  دو هسته از همین نوع با فرکانس 1.6 گیگاهرتز می‌شود. رم دستگاه 6 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی غیر قابل ارتقا آن 64 گیگابایت است. سنسور اثر انگشت گوشی در زیر صفحه‌نمایش قرار دارد و پورت اتصالات سیمی آن نیز از نوع USB Type-C است. سریع‌ترین گزینه ارتباط پر سرعت گوشی از طریق LTE Cat.6 با سرعت 300Mbps تامین شده و اتصال NFC و قابلیت دو سیم‌کارت نیز برای آن پیش‌بینی شده است.

معرفی رسمی oneplus 3

باتری گوشی 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و شارژ دستگاه با پشتیبانی از فناوری Dash Charge توان 20 واتی را برای شارژ سریع ارائه می‌دهد. OnePlus 3 با لانچر Oxygen UI با اندروید 6.0.1 مارشملو با جنس بدنه آلومینیومی در دو رنگ خاکستری و طلایی بدون نیاز به دعوت‌نامه در هند با قیمتی در حدود 416 دلار عرضه می‌شود.

معرفی رسمی oneplus 3

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 222 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 17:44

ارسال شده در تاریخ: جمعه, خرداد ۲۸ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

سری جدید ایکس در خانواده اسمارت‌فون‌های اندرویدی ال‌جی که از تولد آن مدت بسیار کوتاهی می‌گذرد ارائه‌دهنده مدل‌هایی با مشخصات متوسط رو به بالا، طراحی مدرن و البته قیمتی بسیار مناسب هستند. این شرکت کره‌ای چهار محصول جدید را به این کلاس افزوده است که هریک برای کاربری خاصی طراحی شده‌اند. X Mach، X Power، X Style و X Max نام این مدل‌ها هستند.

LG X Power

این گوشی همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد از باتری قدرتمندی برخوردار است. صفحه‌نمایش گوشی 5.3 اچ‌دی و دوربین‌های آن 13 و 5 مگاپیکسلی هستند. پردازش در این گوشی با 4 هسته 1.3 گیگاهرتزی تامین شده و 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. اما همانطور که گفته شده نکته اصلی با اهمیت در مورد این گوشی به باتری 4100 میلی آمپر ساعتی دستگاه تعلق دارد که می‌تواند آن را بسیار بیش از حد انتظار روشن نگاه دارد.

معرفی چهار گوشی در کلاس x الجی

X Power با وجود این باتری قوی با تنها 7.9 میلیمتر ضخامت و 135 گرم وزن گوشی ضخیم و سنگینی نیست و شارژ سریع نیز برای آن پیش‌بینی شده است.

LG X Mach

نکته برجسته در مورد این گوشی پشتیبانی آن از LTE Cat.9 با سرعت فوق‌العاده 400Mbps است که البته در صورت پشتیبانی اپراتور سیم‌کارت قادر به ارائه این سرعت خواهد بود. X Mach در دیگر مشخصات نیز گوشی پیشرفته‌ای به نظر می‌رسد و با حضور یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD در سطح بزرگان این کلاس قرار می‌گیرد.

معرفی چهار گوشی در کلاس x الجی

دوربین دستگاه یک نمونه 12.3 مگاپیکسلی با سایز پیکسل‌های 1.55 میکرونی است که روی کاغذ در نور کم عملکرد خوبی خواهد داشت دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسلی ست. پردازش در این گوشی با 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی همراه با 3 گیگابایت رم تامین شده و باتری آن نیز 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

LG X Max

این گوشی با صفحه‌نمایش 6 اینچی فول اچ‌دی بزرگ‌ترین مدل خانواده نام می‌گیرد. اطلاعات چندان دیگری در مورد این مدل ارائه نشده است.

LG X Style

در مورد این گوشی نیز اطلاعات چندانی در دست نیست اما نکته مهم در مورد آن به طراحی متفاوت دستگاه و ضخامت کم آن تعلق دارد.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 180 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 17:44

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, خرداد ۲۶ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت اپل در مراسم سالیانه WWDC 2016 یا کنفرانس توسعه‌دهنده‌گان نرم‌افزاری این برند همانطور که پیش‌بینی می‌شد از هیچ دیوایس سخت‌افزاری رونمایی نکرد اما سیستم‌عامل‌های مختلف این شرکت اعم از پلتفرم‌های دسک‌تاپی، پرتابل و همراه با آپدیت روبرو شد. یکی از این مهم‌ترین آپدیت‌ها نسخه دهم سیستم‌عامل iOS است که در ادامه با آن آشنا می‌شویم.

اپل از iOS 10 به عنوان بزرگ‌ترین آپدیت در این مجموعه یاد کرده و در آن گزینه‌های جدید فراوانی به چشم می‌خورد که استفاده از دیوایس‌های همراه این برند همچون آیفون و آیپدهای این شرکت تسهیل می‌کند. تغییرات مهم این آپدیت را در ادامه با هم مرور می‌کنیم.

لاک‌اسکرین جدید

در صفحه قفل یا لاگ اسکرین جدید iOS 10 امکان مشاهده نوتیفیکشن‌ها به لطف سنسور اثر انگشت TouchID بدون نیاز به لمس کردن هیچ دکمه دیگری در نپر گرفته شده است؛‌ امکان تعامل سریع با برنامه‌ها با ویژگی تاچ سه بعدی یکی دیگر از گزینه‌های جدید در نظر گرفته شده برای این قسمت است. کشیدن و حرکت دادن دست از سمت راست به سمت چپ در این منو نیز منجر به دسترسی سریع به دوربین می‌شود.

معرفی ios 10 اپل

بهبود 3D Touch

تاچ سه بعدی یا 3D Touch در iOS 10 روی توسعه‌دهنده‌گان یا دولوپرها گشوده شده و از این پس می‌توان با فشردن و نگه‌داشتن دست روی یک اپلیکیشن به ویجت‌ها یا اطلاعات جداگانه در نظر گرفته شده برای هر برنامه دسترسی پیدا کرد.

تغییرات جدید Siri

امکان دسترسی توسعه‌دهنده‌گان و برنامه‌نویسان به رابط صوتی Siri یکی دیگر از تغییرات بزرگ iOS 10 به حساب می‌آید. اپل از این پس نه‌تنها به برنامه‌نویسان امکان دسترسی به Siri را داده است بلکه از این پس Siri می‌تواند از سوی کاربران برای تعامل با دیگر برنامه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله این موارد می‌توان به آغاز کردن یا پایان داده به یک جلسه تمرینی دویدن در برنامه Runkeeper اشاره کرد.

معرفی ios 10 اپل

تغییرات جدید اپلیکیشن Photos

اپل در برنامه Photos تغییرات جدیدی را اعمال کرده از آن جمله می‌توان به شناسایی مکان گرفته شدن تصاویر اشاره کرد. دیگر نکته جدید در این میان الگوریتم تشخیص چهزه و مکان است و همچنین امکان دسته‌بندی خودکار عکس‌ها براساس سوزه و نکات مشترک همچون محل‌های گرفته شدن وجود دارد. این قابلیت که Memories نامیده می‌شود برای کمک به کاربران برای دسترسی بهتر به تصاویر در نظر گرفته شده است.

آپدیت در Apple Maps

یکی از چالش‌های همیشگی اپل در بخش نرم‌افزاری، رقابت سرویس نقشه این شرکت با همتایان نام‌دار آن همجون Google Maps است نکته‌ای که در گذشته برای این شرکت دردسرساز نیز شده است. در همین راستا Apple Maps جدید حاضر در iOS 10 به گفته شرکت سازنده امکانات بسیار بیشتری را ارائه می‌کند که از آن جمله می‌توان حدس زدن نوع فعالیت‌های کاربران بسته به موقعیت و زمانی که در آن قرار دارند و ارائه پیشنهادهایی بر مبنای آن اشاره کرد. از جمله این پیشنهادها می‌توان به پیشنهاد غذای دریایی و سپس نمایش ترافیک تا رستوران اشاره کرد. در این مورد نیز امکان دسترسی برای دولوپرها به این برنامه فراهم شده و از این پس برنامه‌نویسان می‌توانند از Apple Maps در برنامه خود استفاده کنند. به گفته یکی از مدیران اپل اینک شما می‌توانید یک رستوران بیابید، در آن سفارش غذا دهید، سفارش خود را پرداخت کنید و به آنجا برسید بدون اینکه اپلیکیشن Maps را ترک کنید.

معرفی ios 10 اپل

آپدیت در Apple Music

پس از دریافت شکایت‌های متعدد در مورد ظاهر سرویس موسیقی اپل موسوم به Apple Music این شرکت شکل ظاهری این اپلیکیشن را با تغییر روبرو ساخت. این تغییر دسترسی و استفاده از این برنامه را به گفته اپل بسیار تسهیل می‌کند و علاوه بر آن گزینه‌های تازه‌ای را همچون نمایش متن آهنگ (Lyrics) به این برنامه می‌افزاید.

معرفی ios 10 اپل

آپدیت Apple News

همانند Apple Music، اپلیگیشن Apple News نیز از لحاظ ظاهری تغییرات بزرگی را تجربه کرده است. علاوه بر ظاهر برنامه تغییراتی نیز در عملکرد آن دیده می‌شود که از آن جمله می‌توان به امکان قرار دادن محتوای غیر رایگان توسط توسعه‌دهنده‌گان درون برنامه اشاره کرد.

اپلیکیشن جدید Home

HomeKit بالاخره پس از مدت‌ها از ارائه شدن آن، دارای یک اپلیکیشن مجزا شد. این اپلیکیشن به سادگی Home نامیده می‌شود و هدف آن یاری رساندن به کاربران اپل برای دسترسی به دیوایس‌های مرتبط خانگی خواهد بود. کاربران دارای Apple TV می‌توانند به Homekit از راه دور دسترسی داشته باشند اما بدون Apple TV کاربران آیفون باید به صورت حضوری یا Locally برای دسترسی به این مجموعه در همان مکان حضور داشته باشند. دسترسی به Home برای Apple Watch نیز در نظر گرفته شده است.

آپدیت در برنامه Phone

امکان مشاهده متن پیام‌های صوتی و تشخیص اینکه تماس وارده یک تماس واقعی یا Spam است از جمله مهم‌ترین تغییرات اپلیکیش تماس یا Phone در iOS 10 به حساب می‌آید. با API جدید ارائه شده در این قسمت برای دولوپرها، اینک به جای تنها نمایش شماره افراد می‌توان تصویر تماس گیرنده و اطلاعات بیشتر دیگری را نیز مشاهده کرد.

معرفی ios 10 اپل

آپدیت در Messages

در بخش پیام‌ها نیز با تغییرات روبرو می‌شویم جایی‌که اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها اینک گرافیکی‌تر دنبال می‌شود. شکلک‌ها یا Emoji‌ها نیز با تغییراتی روبرو شده که از آن جمله می‌توان به سایز 3 برابر بزرگ‌تر آنها و اعمال خودکار این شکلک‌ها براساس تایپ کلمات از پیش تعیین شده اشاره کرد.

سایر ویژگی‌های iOS 10

از دیگر تغییرات جدید iOS 10 به صورت لیست‌وار می‌توان به حرکت سریع‌تر در میان ایمیل‌ها، ویرایش آنی تصاویر، امکان تقسیم کردن صفحه‌نمایش (Split View) در مرورگر سافاری در iPad، پشتیبانی از حالت RAW برای دوربین، افزوده شدن فولدر iCloud Drive Desktop، اجرای سریع‌تر دوربین، امکان بازگشایی tabهای نامحدود در سافاری، اینترفیس دوربین جدید و کیبورد جدید rest-and-type برای iPad، اتصال سریع‌تر برای FaceTime، استفاده از Apple Pay در سافاری و ارسال سریع‌تر فایل‌های Attachment در برنامه پیام اشاره کرد.

امکان حذف برنامه‌های پیش‌فرض اپل

یکی از شکایت‌های معمول کاربران اپل به خصوص دارنده‌گان نسخه‌های کم‌حجم 16 گیگابایتی آیفون و آیپد در نظر گرفته نشدن امکان حذف برنامه‌های پیش‌فرض اپل است. در این حالت در صورتی که به عنوان نمونه از ماشین حساب اپل رضایت نداشته باشید چاره‌ای ندارید تا ضمن حفظ برنامه اصلی یک برنامه دیگر نیز نصب کنید. این شرایط ظاهرا در iOS 10 با بهبود روبرو می‌شود. البته هنوز نیز نمی‌توانید همه برنامه‌ها را حذف کنید اما لیستی از برنامه‌هایی که امکان حذف دارند اینک ارائه شده است. این برنامه‌ها شامل Calculator, Calendar, Compass, Contacts, FaceTime, Find my Friends, Home, iBooks, iCloud Drive, iTunes Store, Mail, Maps, Music, News, Notes, Podcasts, Reminders, Stocks, Tips, Videos, Voice Memos, Watch app و Weather می‌شوند. نکته جالب در این میان این است که اپل با وجود آنکه حذف Maps را به عنوان یک گزینه در این حالت ارائه می‌دهد اما حتی در این حالت نیز مثلا با کلیک کردن روی یک آدرس، سیستم‌عامل به شما پیشنهاد می‌کند که دوباره Maps را دانلود و نصب کنید. این ویژگی در صورتی که در نسخه نهایی نیز پا برجا باقی بماند سریعا تبدیل به نکته‌ای برای انتقاد از اپل بدل خواهد شد. پس از حذف این برنامه‌ها طبیعتا می‌توان دوباره آنها را از App Store دانلود و نصب کرد.

معرفی ios 10 اپل

دیوایس‌های دریافت کننده

پس از آنکه iPhone 4s در سال گذشته برخلاف انتظار در لیست آپدیت iOS 9 قرار گرفت امسال اما بالاخره از لیست آپدیت جدید کنار گذاشته شده است. iOS 10 برای آیفون‌ 5 و مدل‌های بعد از آن یعنی مدل‌های 6s، 6 plus، 6، 5s، 5c و 6s Plus ارائه می‌شود و در کلاس آیپدهای بزرگ از iPad 2 به این سو و تمامی آیپد مینی‌ها قادر به دانلود و نصب این آپدیت خواهند بود. اپل iOS 10 را برای هر دو ورژن پنجم و ششم iPod Touch نیز ارائه می‌کند.

معرفی ios 10 اپل

زمان ارائه

نسخه پیش‌نمایش و دولوپری iOS 10 از همان روز کنفرانس WWDC 2016 در دسترس توسعه‌دهنده‌گان قرار گرفته است اما نسخه‌های تجاری آن طبق معمول به پاییز امسال و زمان ارائه iPhone 7 موکول شده است.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 253 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 7:37

ارسال شده در تاریخ: یکشنبه, خرداد ۲۳ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

ساعت موتورولا موتو 360 یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین اسمارت‌واچ‌های بازار به حساب می‌آید که هنوز نیز طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد. نسل اول این ساعت که با حضور نسل دوم و مدل‌های جدید با افت قیمت محسوسی نیز روبرو شده ظاهرا قرار نیست آپدیت مهم Android Wear 2 را که به تازگی در دسترس قرار گرفته است را دریافت کند.

این خبر که تقریبا به صورت ناخواسته منتشر شده در پاسخ به سوال یک کاربر در مورد دریافت آپدیت‌های امنیتی و ویژگی‌های جدید (که نسل دوم موتو 360 به تازگی آنها را دریافت کرده) در موتو 360 نسل اول اعلام شده است. بخش ساپورت موتورولا به سادگی در پاسخ به این سوال اعلام کرده که موتو 360 نسل یک آپدیت ورژن 2.0 را دریافت نمی‌‌کند.

ارائه نشدن آپدیت اندروید ور 2 برای موتو 360 نسل یک

البته در ادامه بلافاصله بخش ساپورت اعلام کرده که آپدیت‌های مهم و پچ‌های امنیتی مطمئنا برای موتو 360 نسل یک نیز ارائه می‌شود.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 207 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 2:35

سری جدید XPERIA X با قابلیت‌های برتر به‌همراه ظاهری جدید، رابط کاربری و فناوری دوربین و مدیریت باتری بهبودیافته، از اواخر خرداد ۱۳۹۵ به بازار ایران ارائه می‌شوند این سری جدید طیفی از گزینه‌ها و فناوری‌های مورد نیاز مصرف‌کنندگان را در اختیارشان قرار می‌دهد. از سریع‌ترین دوربین هوشمند در XPERIA X تا تلفن هوشمند میان‌رده‌ای با قابلیت‌های بالا و دوربینی برای سلفی‌ گرفتن در نور کم در XPERIA XA.

تسوتومو ساتو، مدیر بازاریابی محصولات Sony Mobile Communications، گفت: «کاربران تلفن‌های هوشمند از دوربین تلفن هوشمندشان انتظارات بیشتری دارند. سرعت بیشتر، تارشدگی کمتر و تصاویر بهتر در نور کم، همه حوزه‌هایی برای بهبود فناوری هستند. از این رو در سری X همهٔ جزئیات چگونگی استفادهٔ ما از دوربین تلفن‌های هوشمند مورد بررسی و بهبود قرار گرفته تا از انجام گرفتن هر مرحله از استفاده با سریع‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن، اطمینان حاصل شود.»

طراحی XPERIA X جدید تلفن‌های هوشمند را به فراتر از مرزهای اندازهٔ صفحه می‌برد. مهندسان Sony آخرین فناوری‌ها را در این تلفن خوش دست قرار داده‌‌اند و در عین‌حال اندازهٔ ۵ اینچی آن را که مورد علاقه مصرف کنندگان است را حفظ کرده‌اند. تحقیقات بر روی شیوهٔ استفادهٔ ما از تلفن، نشانگر آن است که بیشتر اوقات در حال حرکت هستیم یا می‌خواهیم تلفنمان را با یک‌دست نگه داریم. سری جدید X با در نظر گرفتن این موضوع، ماهرانه توسط طراحان ما صنعتگری شده است تا به  راحتی در کف دستانتان جای گیرد. علاوه بر این هر یک از این دستگاه‌ها در چهار رنگ شامل رنگهای براق مد روزِ طلایی-لیمویی ، طلایی-صورتی و همچنین سفید و مشکی گرافیتی، ظاهر و حسی تازه دارند.

حضور اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس آ سونی در بازار ایران

XPERIA X بدنهٔ پشتی فلزی پرداخت شده دارد و XPERIA XA نیز دارای نمایشگری بدون حاشیه است که تمام عرض دستگاه را پوشانده.

ورود سری XPERIA X به بازار ایران

تلفن‌های هوشمند XPERIA X و XPERIA XA از اواخر خردادماه ۱۳۹۵ به بازار ایران وارد خواهند شد. به همین مناسبت Sony Mobile به خریداران این دستگاه‌ها هدایای ارزشمندی ارائه می‌کند.

به خریداران گوشی‌های XPERIA X، یک پایهٔ شارژ مدل DK52 و یک Power Bank  و به خریداران گوشی‌های XPERIA XA یک هدست استریوی Bluetooth مدل  SBH20و یک مونو پاد هدیه داده می‌شود.

خریداران با مراجعه به هر یک از چهار مرکز خرید زیر و خریدگوشی‌های  XPERIA X و XPERIA XA که دارای برچسب هدیه بر روی جعبه  باشند، می‌توانند با ارائهٔ فاکتور خرید و جعبهٔ گوشی به  نماینده  Sony Mobile مستقر در آدرس های زیر هدایای خود را دریافت نمایند:

پاساژ چارسوی تهران:

تهران، تقاطع خیابان جمهوری و حافظ،  فروشگاه مانترا

مجتمع تجاری پایتخت تهران:

تهران، تقاطع خیابان ولی‌عصر و میرداماد، استند Sony Mobile

پاساژ علاءالدین تهران:

تهران، خیابان جمهوری، نبش در جمهوری پاساژ، استند Sony Mobile بازار موبایل ایران در تهران:

تهران، خیابان حافظ، طبقهٔ همکف، پلاک ۲۳۱، فروشگاه Sony

در اینجا  گوشی های جدید XPERIA X و XPERIA XA ، را بررسی  می‌کنیم

XPERIA X

تلفن هوشمند جدیدی از  Sonyکه نمی‌توانید بدون آن زندگی کنید. XPERIA X به فناوری‌های دوربین Sony و فوکوس ترکیبی پیش‌بینی‌کننده مجهز است که به شما اجازه می‌دهد حرکت‌های بعدی سوژه را هوشمندانه ردیابی کنید و از این طریق به شما تصاویری واضح و بدون تارشدگی می‌دهد. بنابراین حتی اگر نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که سوژه به چه سمتی حرکت می‌کند، تلفن هوشمندتان می‌تواند. دوربین پشتی ۲۳مگاپیکسلی نه‌تنها تصاویر واضحی در اختیار شما قرار می‌دهد بلکه در کمتر از ۰٫۶ ثانیه با لمس یک دکمه از حالت آماده‌به‌کار، آمادهٔ ثبت تصاویری باکیفیت در هر موقعیتی می‌شود. دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی با حسگرهای نور کم  Sony با حساسیت ISO6400 می‌تواند به شما در ثبت دوست‌داشتنی‌ترین لحظات‌تان کمک کند. از این رو سلفی‌هایتان همیشه واضح خواهند بود.

این تلفن هوشمند که با فلز یکپارچه و نمایشگر ۵ اینچی با شیشهٔ خمیده در گوشه‌ها صنعتگری شده است، به‌زیبایی در کف دست شما جای می‌گیرد. راحتی قرارگیری و قابلیت استفاده در یکپارچه‌سازی حسگر اثر انگشت در دکمهٔ روشن/خاموش نمود یافته است که دسترسی حسی و فوری را فراهم می آورد. سادگی طراحی به معنای تناسب بی‌دردسر با زندگی شما با هر سبکی‌ست.

حضور اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس آ سونی در بازار ایران

قابلیت‌های پیشرفته نیاز به ماندگاری باتری‌ای برای هماوردی دارد و XPERIA X مدیریت هوشمند باتری Sony را برای ارائهٔ تا دو روز ماندگاری باتری به کار گرفته است و البته Sony تنها به این قابلیت که به شما اجازه می‌دهد با یک‌بار شارژ کردن مدت طولانی‌تری از تلفنتان استفاده کنید بسنده نکرده است بلکه سری XPERIA X به یاری فناوری شارژ تطبیقی Qnovo و سیستم مدیریت باتری هوشمند Sony حداکثر عمر باتری را تا دوبرابر افزایش می‌دهد.

XPERIA X به پردازشگر ۶۴ بیتی Qualcomm® Snapdragon™ 650 و Qualcomm® Quick Charge نسخهٔ ۲ مجهز است بنابراین می‌توانید تنها با ۱۰ دقیقه شارژکردن با یکی از شارژرهای Quick Charge  نسخهٔ ۲ برای ۵٫۵ ساعت استفاده، نیرو در باتری ذخیره کنید.

XPERIA XA

XPERIA XA با نمایشگر شیشه‌ای خمیده که بدون هیچ درزی به بدنهٔ  منحنی می‌پیوندد، به همان اندازه که چشم‌نواز است، در دست هم حس خوبی دارد. این تلفن هوشمند به نمایشگر متمایزی مجهز است که به‌زیبایی با بدنهٔ دستگاه تلفیق شده و تمام عرض آن را می‌پوشاند تا بتوان از نمایشگر ۵ اینچی آن بیشترین بهره را برد.

عملکرد دوربین با کیفیت هم به XPERIA XA میان‌رده تسری یافته است. این تلفن هوشمند به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، فوکوس خودکار ترکیبی و راه‌اندازی بسیار سریع مجهز است. زمانی که می‌خواهید لحظه‌ای غیرمنتظره را ثبت کنید، می‌توانید در کمتر از ۰٫۹ ثانیه این کار را انجام دهید و حتی اگر پلک بزنید صحنه را از دست نخواهید داد. با توجه به اینکه هر روز تقریباً صد میلیون سلفی در سراسر جهان گرفته می‌شود، به دوربینی نیاز دارید که چهرهٔ شما را در تمامی ساعات روز در بهترین شرایط نوری ثبت کند. XPERIA XA به دوربین ۸ مگاپیکسلی جلویی با قابلیت نور کم مجهز است بنابراین می‌توانید در تمامی ساعات روز تصاویری واضح و شفاف داشته باشید.

XPERIA XA با یک‌بار شارژ تا دو روز ماندگاری باتری ارائه می‌کند بنابراین می‌توانید بیشتر به موسیقی گوش کنید بیش از یک روز با آن صحبت کنید و مدت زمان بیشتری بدون نگرانی بیرون بمانید. XPERIA XA نه‌تنها به شما اجازه می‌دهد بیشتر صحبت کنید، بلکه با سیستم مدیریت باتری Sony و شارژ تطبیقی Qnovo به شما تا دوبرابر عمر باتری بیشتر می‌دهد. اگر با عجله نیاز به افزایش شارژ باتری داشته باشید می‌توانید از شارژر سریع UCH12 که جداگانه به فروش می‌رسد، استفاده کنید و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن تا ۵٫۵ ساعت شارژ داشته باشید.

لوازم جانبی

XPERIA X و XPERIA XA هر کدام طیفی از کاورهای شیک در رنگ ‌های مشابه دارند که شامل کاور شیک لمسی است که به شما اجازه می‌دهد به ویجت‌های دلخواه تلفن هوشمندتان از طریق پنجرهٔ هوشمند بدون نیاز به باز کردن کاور دسترسی داشته باشید.

زمان عرضه و مشخصات

X و XPERIA XA از  اواخر خرداد ماه ۱۳۹۵به صورت دو سیم کارته در بازار ایران عرضه خواهد شد.

مراکز خدمات پس از فروش Sony Mobile در ایران

مراکز خدمات پس از فروش Sony Mobile در ایران به شرح زیرند:

تهران، ابتدای بلوار میرداماد، مجتمع تجاری پایتخت، طبقه ۹، واحد ۹۰۳

تلفن: ۰۲۱-۸۸۷۸۲۳۴۷

تهران، بزرگراه مدرس شمال، خیابان دستگردی (ظفر)، پلاک ۲۴۰

تلفن: ۰۲۱-۲۴۵۳۸۰۰۰

برای اطلاعات بیشتر از این صفحه دیدن کنید

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 2:35

اولین اسمارت‌فون پروژه تانگو آمد :‌Lenovo Phab2 Pro

ارسال شده در تاریخ: جمعه, خرداد ۲۱ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

پس از مدت‌ها انتظار و به بیرون درز پیدا کردن اخبار مختلف، بالاخره چشم جهانیان به اولین گوشی تولید انبوه مبتنی بر پروژه تانگوی شرکت گوگل روشن شد. شرکت لنوو در رویداد Tech World این شرکت که روز گذشته در سان‌فرانسیسکوی آمریکا برگزار شد از Lenovo Phab2 Pro به عنوان عضو این خانواده پرده برداشت. این گوشی از مشخصات به نسبت پیشرفته‌ای همراه با 4 دوربین بهره می‌برد.

پروژه تانگوی گوشی که از تولد آن به زحمت 2 سال می‌‌گذرد پلتفرمی ست که در آن از دید کامپیوتری برای قادر ساختن دیوایس‌های پرتابل نظیر اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها برای شناسایی موقعیت نسبی آنها با جهانی پیرامونی بدون نیاز به GPS یا دیگر سیگنال‌های خارجی استفاده می‌شود. این پلتفرم توسعه‌دهنده‌گان نرم‌افزاری را قادر خواهد ساخت تا تجربه کاربری جدیدی را در حوزه‌هایی نظیر واقعیت مجازی، مسیریابی داخلی، نقشه‌برداری سه‌بعدی، اندازه‌گیری محیط‌های واقعی و شناسایی مجدد فضاهای آشنا ایجاد کنند. گوگل تا به امروز دو دیوایس مبتنی بر این فناوری شامل یک اسمارت‌فون و یک تبلت را معرفی کرد که البته هیچ‌کدام در دسترس عموم قرار نداشتند. امروز اما شرکت لنوو با معرفی Phab2 Pro قصد دارد تا پروزه تانگو را در اختیار تمامی کاربران قرار دهد.

معرفی phab2 pro اولین گوشی پروژه تانگوی گوگل

Phab2 Pro‌ در نگاه اول یک گوشی غول‌آسای 6.4 اینچی با بدنه تمام فلزی و صفحه‌نمایشی با وضوح QHD است که از اندروید 6.0 مارشملو بهره می‌برد. نگاه دقیق‌تر به این گوشی اما گزینه‌‌های تازه‌ای را به نمایش می‌گذارد که در یک گوشی عادی نمی‌توان آنها را مشاهده کرد. در بالای صفحه‌نمایش Phab2 Pro یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود اما در پشت آن علاوه بر دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی که درست بالای اسکنر اثر انگشت جای دارد دو دوربین دیگر در یک قاب تیره رنگ بیضی شکل دیده می‌شوند. این دو دوربین یکی وظیفه تعیین عمق اشیای حاضر در تصویر (depth camera) را دارد و دیگری برای فهم حرکت در تصویر (motion tracking camera) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی phab2 pro اولین گوشی پروژه تانگوی گوگل

این مجموعه در کنار یکدیگر برای شناسایی محیط اطراف مورد استفاده قرار گرفته و بنابراین می‌توانند محیطی که پیش از این در آن حضور داشتند را دوباره تشخیص دهند. قابلیت تشخیص اشیا فیزیکی، دنبال کردن سوژه‌های متحرک و قرار دادن افکت‌های مجازی روی سوژه‌های واقعی بخشی از امکانات این دوربین‌‌ها در پلتفرم تانگوی گوگل به حساب می‌آید. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد یکی از اهداف پروژه تانگو امکان مسیریابی در محیط‌های داخلی است که Phab2 Pro با کمک مجموعه‌ دوربین‌ها خود قادر به انجام این عمل نیز خواهد بود. قرار است فروشگاه نرم‌افزاری جداگانه‌ای برای محتوای مرتبط با پروژه تانگو تاسیس شود که در ابتدا نزدیک به 25 اپلیکیشن در آن حضور دارند که تا پایان سال تعداد آنها به 100 عدد افزایش پیدا می‌کند. واقعیت مجازی و بازی‌های مبتنی بر این فناوری بی‌شک بخش بزرگی از اپلیکیشن‌های این فروشگاه را تشکیل خواهند داد.

معرفی phab2 pro اولین گوشی پروژه تانگوی گوگل

در بخش پردازشی این گوشی از چیپ‌‌ست رده میانی Qualcomm Snpadragon 652 حاوی 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی ARM A72 و 4 هسته 1.4 گیگاهرتزی ARM A53 استفاده شده و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی از قابلیت دو سیم‌کارت نیز بهره می‌برد اما سیم‌کارت دوم در همان جایگاه اسلات حافظه قرار می‌گیرد بنابراین کاربران چاره‌ای جز انتخاب سیم‌‌کارت دوم یا کارت حافظه ندارند.

برخورداری از صدای 5.1 ساراند به لطف فناوری Dolby Atmos یکی دیگر از جذابیت‌های قابل اشاره در مورد Phab2 Pro‌ است. این گوشی قرار است در دو رنگ نقره‌ای و طلایی در ماه آگوست به‌صورت آنلاین و یک ماه بعد در سپتامبر 2016 در فروشگاه‌های فیزیکی عرضه شود. قیمت نسخه آنلاک دستگاه نیز حوالی 499 دلار تعیین شده است.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 185 تاريخ : جمعه 21 خرداد 1395 ساعت: 20:22

ارسال شده در تاریخ: جمعه, خرداد ۲۱ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

روز گذشته در کنفرانس Tech World شرکت لنوو علاوه بر معرفی اولین گوشی تجاری پروژه تانگوی گوگل به نام Phab2 Pro دو  اسمارت‌فون دیگر در همین خانواده نیز معرفی شدند که علاوه بر نام‌گذاری در یک مورد یعنی سایز صفحه‌نمایش نیز با Phab2 Pro یکسان بودند. Phab2 و Phab2 Plus هر دو 6.4 اینچی هستند اما یکی در رده پایین و دیگری در رده میانی دسته‌بندی می‌شود.

از Phab2 آغاز می‌کنیم این گوشی که از ظاهر نسبتا یکسانی در مقابل با دیگر برادران خود برخوردار است با وجود دارا بودن صفحه‌نمایش 6.4 اینچی در یک مورد یعنی وضوح صفحه‌نمایش در کلاس کاملا پایین‌تری نسبت به دو مدل دیگر قرار می‌گیرد وضوح این پنل تنها 720p است که برای یک پنل غول‌آسای 6.4 اینچی به معنای فشردگی ناچیز 229ppi خواهد بود. در بخش پردازشی دستگاه از چیپ‌ست MediaTek MT8735 با 4 هسته ARM A53 همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده و دوربین اصلی آن نیز 13 مگاپیکسل وضوح دارد.

معرفی لنوو phab2 و phab2 plus

Phab2 Plus دیوایس به مراتب پیشرفته‌تری نسبت به Phab2 به حساب می‌آید و نه‌ تنها صفحه‌نمایش 6.4 اینچی آن دارای وضوح 1080p و فشردگی 344ppi است بلکه در بحش پردازشی نسبت با حضور چیپ‌ست 8 هسته‌ای MediaTek MT8783 تغییر محسوسی دیده می‌شود. حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقاء 32 گیگابایتی در این گوشی البته با تغییری روبرو نشده‌اند.

معرفی لنوو phab2 و phab2 plus

Phab2 Plus در زمینه دوربین با تفاوت‌های مهمی نسبت به Phab2 روبرو شده است. در بخش پشتی این گوشی از دو دوربین استفاده شده که می‌توانند فوکوس را پس از برداشت عکس نیز تغییر دهند. اتوفوکوس لیزری و اسکنر اثر انگشت نیز در این گوشی برخلاف Phab2 حضور دارند.

معرفی لنوو phab2 و phab2 plus

Phab2 و Phab2 Plus به ترتیب 199 و 299 دلار قیمت داشته و توزیع جهانی آنها در ماه سپتامبر آغاز می‌شود.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 195 تاريخ : جمعه 21 خرداد 1395 ساعت: 20:22

ارسال شده در تاریخ: جمعه, خرداد ۲۱ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

به جز معرفی دو گوشی رده پایین و میانی Phab2 و Phab2 Plus و اولین اسمارت‌فون تجاری پروزه تانگو موسوم به Phab2 Pro، بزرگ‌ترین اتفاق رخ داده در رویداد Tech World لنوو در شب گذشته به گوشی‌های جدید Moto Z این برند که اینک دیگر نام موتورولا را نیز روی خود نمی‌بینند تعلق داشت. دو گوشی Moto Z Droid و Moto Z Force Droid با جذابیت‌های بالایی در طراحی و سخت‌افزار همراه هستند.

Moto Z و Moto Z Force در حفیقت هر دو یک گوشی هستند که اولی باریک‌تر و ظریف‌تر و دومی اندکی ضخیم‌تر با یک باتری حجیم‌تر و پوشش محافظ صفحه‌نمایشی همراه است که به گفته شرکت سازنده هنگام افتادن روی زمین نمی‌شکند. Moto Z که تصویر آن را در پایین مشاهده می‌کنید یک اسمارت‌فون فوق‌باریک با ضخامت تنها 5.2 میلیمتر است که یک پنل 5.5 اینچی QHD از نوع Super AMOLED را روی خود می‌بیند. دوربین اصلی دستگاه 13 مگاپیکسل وضوح دارد و علاوه بر لرزه‌گیر اپتکیال دست از مکانیزم اتوفکوس لیزری نیز در آن استفاده شده است.

معرفی اسمارت‌فون‌های موتو z و موتو z force

پردازش در این گوشی با چیپ‌ست پیشرفته Snpadragon 820 صورت گرفته و 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. بدنه گوشی از آلیاز آلومینیوم هوانوردی و فولاد ضد زنگ ساخته شد و در برابر جذب آب مقاوم است.

معرفی اسمارت‌فون‌های موتو z و موتو z force

سنسور اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش، پورت USB Type-C و باتری 2600mAh که به گفته شرکت سازنده با تنها 15 دقیقه شارژ، 8 ساعت می‌توان از آن استفاده کرد سایر موارد قابل ذکر در مورد این گوشی را تشکیل می‌دهند. این گوشی با اندروید 6.0.1 مارشملو ارائه می‌شود. در این گوشی از جک 3.5 میلمتری هدست خبری نیست و برای اتصال هدست به آن از پورت USB Type C استفاده می‌شود و علت این میزان کاهش ضخامت نیز به دلیل نبود همین پورت است. لنوو برای حل مشکل اتصال هدست‌های معمول به دستگاه یک تبدیل USB Type C به پورت 3.5 میلیمتری هدست را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دیگر گوشی ارائه شده از سوی لنوو در شب گذشته Moto Z Force نام دارد که با ضخامت 6.99 میلیمتری از همتای خود اندکی ضخیم‌تر است. این ضخامت بیشتر به گوشی این امکان را می‌دهد تا باتری حجیم‌تری به ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت را در بر داشته و از یک دوربین با وضوح بالاتر همراه با شیشه نشکن روی صفحه‌نمایش بهره ببرد.

معرفی اسمارت‌فون‌های موتو z و موتو z force

وضوح دوربین Moto Z Force به 21 مگاپیکسل ارتقا یافته، گشودگی دیافراگم آن اینک به f/1.8 رسیده و ضمن حفظ فوکوس لیزری و لرزه‌گیر دست اینک از اتوفوکوس Phase detection نیز بهره می‌برد. در این گوشی نیز از جک هدست خبری نیست و اتصال هدست‌های معمول بار دیگر از طریق تبدیل USB Type-C به جک هدست صورت می‌پذیرد. سایر امکانات و قابلیت‌های این گوشی تفاوتی با Moto Z معمولی ندارد.

معرفی اسمارت‌فون‌های موتو z و موتو z force

اما جذابیت اصلی این دو گوشی به امکان اتصال لوازم جانبی ماژولاری به بخش پشتی آن مرتبط است که لنوو آنها را MotoMods (موتو مادز) می‌نامد. این لوازم جانبی هیجان‌انگیز که اتصال آنها با گوشی به صورت مغناطیسی و از طریق 16 نقطه اتصالی که در پایین بخش پشتی هر دو گوشی قرار دارد صورت می‌پذیرد پیش از این نیز خبر ساز شده بودند. از جمله این مادها می‌توان به قاب باتری حاوی یک باتری اضافه (با نام Power Pack)، قاب دارای اسپیکر استریو (با نام JBL SoundBoost Speaker) و یک پیکو پروژکتور (با نام Moto Insta-Share Projector) و در نهایت قاب دوربین حاوی سنسور، لنز و فلش زنون اشاره کرد.

لنوو، Moto Z Droid را در ماه سپتامبر به بازارهای جهانی عرضه می‌شود اما Moto Z Force Droid حداقل در ابتدا تنها در اپراتور Verizon آمریکا حضور خواهد داشت.

منبع 1

منبع 2

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 190 تاريخ : جمعه 21 خرداد 1395 ساعت: 20:22

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, خرداد ۱۹ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

در صورتی که سال گذشته را معیار قرار بدهیم روز به روز در حال نزدیک‌تر شدن به ارائه نسل بعدی فبلت‌های سامسونگ در سری Note هستیم. امسال ظاهرا برای همخوانی با سری Galaxy S7 سامسونگ قصد دارد این مدل جدید را Note7 بنامد و شاید هم با دو مدل نوت یعنی Note6 و 7 روبرو شویم. در تازه‌ترین خبرهای تایید نشده از این گوشی سخن از یک اسکنر چشم به میان آمده است.

با نزدیک شدن به نمایشگاه IFA 2016 در برلین آلمان می‌توان انتظار داشت که سامسونگ این رویداد را که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود محل رونمایی فبلت جدید خود قرار دهد. برخی از محتمل‌ترین شابعات در مورد Note7 به حضور یک صفحه‌‌نمایش 5.8 اینچی QHD از نوع Super AMOLED همراه با چیپ‌ست Qualcomm Snpadragon 823‌ و 6 گیگابایت رم اشاره دارند و دوربین 12 مگاپیکسلی و حافظه‌های داخلی 64 یا 128 گیگابایتی نیز در ادامه این اخبار به گوش می‌رسند. نوت‌7 برای تکمیل شباهت به سری S7 به احتمال فراوان با استاندارد مقاومت IP68 برای دوام در زیر آب (با عمق 1 تا 1.5 متری) و گرد و خاک ارائه خواهد شد.

آحتمال حضور اسکنر چشم در گلکسی نوت 7

امروز اما تکه جدیدی از پازل Note7 ارائه شد که با توجه به نوع سند آن از دیگر اخبار به گوش رسیده در مورد این اسمارت‌فون محتمل‌تر به نظر می‌رسد. خبر جدید از یک اسکرین‌شات فیرم‌ویر بتای مرتبط با برنامه Samsung Galaxy Beta استخراج شده که در تنظیمات حریم خصوصی یا Privacy آن یک گزینه جدید موسوم به Iris Scanner یا اسکنر چشم افزوده شده است. این اسکرین‌شات به احتمال فراوان به یک گوشی پرچمدار در مجموعه سامسونگ اشاره دارد و با توجه به اینکه به احتمال فراوان پرچمدار بعدی سامسونگ در سری Note قرار دارد می‌توان حدس زد که اسمارت‌فونی که برای اولین بار با این ویژگی ارائه می‌شود نوت7 (و شاید هم نوت6) خواهد بود. برای هرچه هیجانی‌تر کردن این خبر خوب است بدانید که سایت واردات و صادرات هند موسوم به Zauba به تازگی از ورود 200 واحد اسکنر چشم به هند از مقصد کره‌جنوبی توسط سامسونگ خبر داده است.

آحتمال حضور اسکنر چشم در گلکسی نوت 7

فناوری اسکنر چشم در مقایسه با دیگر روش‌های بیومتری تشخیص هویت از کمترین میزان خطا و بیشترین سرعت برخوردار است و به همین علت حضور آنها دیر یا زود در اسمارت‌فون‌های پیشرفته امری گریز ناپذیر به نظر می‌رسد.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1395 ساعت: 2:54

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, خرداد ۱۹ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شاید برای همه ما پیش آمده باشد که در مقابل منظره‌ای بی‌نظیر و فوق‌العاده زیبا در طبیعت قرار گرفته باشیم و از فرط زیبایی آن منظره بلافاصله اقدام به عکس‌برداری از آن کرده‌ایم. ولی نتیجه کار واقعاً ما را ناامید کرده و آنچه در قاب دوربین ضبط می‌شود بسیار متفاوت با آن چیزی است که چشم ما در حال تماشای آن است. HDR کلید این اختلاف است. در ادامه مطلب به این مسئله پرداخته شده است

دلیل این اختلاف اصلاً پیچیده نیست، چشم انسان دارای قابلیت HDR با کنتراست 1 میلیون به 1 است ولی دوربینی که با آن از منظره عکاسی کرده‌ایم حتی HDR با کنتراستی در حد 10000 به 1 را نیز ندارد. امروزه تولیدکنندگان بزرگ صنعت تلویزیون نیز درصدد هستند تا با نوآوری در تولید تلویزیون، تغییراتی اعمال کنند تا تصویری که تلویزیون نمایش می‌دهد تا حد ممکن به واقعیت نزدیک‌تر شود. عوامل متعددی برای این‌که یک تلویزیون تصاویری نزدیک به واقعیت نمایش دهد، دخیل هستند. بعد از ضبط دقیق تصاویر توسط دوربین، در استودیو تصویربرداری تصاویر ضبط‌شده باید از لحاظ کنتراست و رنگ تنظیم شود. سپس نوبت به تولید‌کنندگان تلویزیون می‌رسد تا با تولید پنل‌های باکیفیت و با قابلیت بالا تصاویر موردنظر را آن‌طور که بوده و هست به‌نمایش بگذارند. در این میان راه‌های بسیاری برای خلق تصاویر باکیفیت در تلویزیون وجود دارد؛ یکی از این راه‌ها توافق شرکت‌های سازنده محتوا و تولیدکنندگان تلویزیون برای ضبط و پخش محتواهای UHD یا 4K مانند Ultra HD Premium است.

توضیح فناوری HDR در تلویزیون

استاندارد Ultra HD Premium یک توافق مشترک میان تولیدکنندگان و استودیوهای بزرگ هالیوودی محسوب می‌شود. تولیدکنندگان تلویزیون برای دریافت گواهیUHD Premium  ملزم به رعایت استانداردهایی از قبیل پشتیبانی از رزولوشن UHD، عمق رنگ 10 بیت و مهم‌تر از همه قابلیت نمایش روشنایی بیش از 1000 nit  هستند ( nit واحد سنجش روشنایی تصویر در تلویزیون‌ها است). تلویزیون‌های SUHD سامسونگ نیز با پشتیبانی از روشنایی 1000 nit و مجهز بودن به پنل 10 بیتی و هشت میلیون پیکسل رزولوشن تصویر، گواهیUHD Premium  را دریافت کرده است. اما روش دیگر، استفاده از به‌روزترین تکنیک نمایش یعنی HDR برای نمایش تصویر نزدیک به واقعیت است.

توضیح فناوری HDR در تلویزیون

با استفاده از این تکنیک، روشنایی و دقت نمایش رنگ‌ها در تصاویر بیشتر می‌شود. تکنیک HDR در حالی در تلویزیون‌های جدید به کار می‌رود که تلویزیون‌های معمولی دارای روشنایی کمتر از 100 nit، فاقد قابلیت نمایش جزئیات تصاویر تاریک یا بسیار روشن هستند. اصولاً محدوده نمایش تصویر در تلویزیون‌های قدیمی در محدوده دامنه دینامیکی استاندارد یا SDR قرار می‌گیرد. پیش از این تلویزیون‌های قدیمی مجهز به تکنیک نمایش تصاویر SDR (Standard Dynamic Range) بودند. اما امروزه تولیدکنندگان تلویزیون با مجهز کردن محصولات خود به تکنیک HDR (High Dynamic Range) قابلیت پخش تصاویر با روشنایی بالا را در تلویزیون‌ها ایجاد کرده‌اند. بر این اساس هرچه میزان روشنایی (nit) که تلویزیون پشتیبانی می‌کند بیشتر باشد تلویزیون دارای قابلیت پخش HDR بالاتری است. علاوه بر این اگر محتوای تصویر با کیفیت بالا و نورهای متعدد و با دوربینی که از HDR بالا پشتیبانی می‌کند ضبط شده باشد اما در تلویزیونی که فاقد قابلیت HDR است پخش شود، از آنجا که تلویزیون قابلیت نمایش سایه روشن‌های جزئی و گرادیان‌های رنگ را ندارد، تصویر خروجی تصویری بی‌کیفیت و رنگ پریده خواهد بود. گفتنی است تلویزیون‌های جدید موجود در بازار، به‌تازگی به قابلیت HDR مجهز شده‌اند که در میان این محصولات، تلویزیون‌های SUHD سامسونگ دارای بیشترین میزان HDR یعنی 1000nit  روشنایی هستند.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1395 ساعت: 2:54

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, خرداد ۱۷ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

به سبک سال‌های گذشته امسال نیز طرفداران گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S سامسونگ به دنبال نسخه مقاوم شده Galaxy S7 هستند که تا به امروز با پسوند Active همراه شده است. Galaxy S7 Active‌ امروز بلاخره به واقعیت پیوست اما برخلاف انتظار این گوشی تنها برای یک اپراتور خاص یعنی AT&T ارائه شده و هنوز خبری از ارائه آن به اپراتوری دیگر یا Sim-Free در دست نیست.

Galaxy S7 Active مشخصات داخلی دستگاه را تقریبا در تمامی موارد دست نخورده باقی گذاشته اما مشخصات ظاهری و طراحی آن را با توجه به مقاومت دستگاه با تغییرات بزرگی روبرو ساخته است. مهم‌ترین تغییر به صفحه‌نمایش تعلق دارد که با وجود آنکه سایز 5.1 اینچی و رزولوشن QHD آن نسبت به S7 اصلی بدون تغییر مانده اما اینک به لطف یک لایه اضافی پلی‌کربنات مقاومت آن کاملا افزایش یافته است.

معرفی رسمی سامسونگ گلکسی s7 active

دیگر تغییر مهم که در دیگر گوشی‌های سری Active دیده می‌شود افزایش ضخامت دستگاه است که اینک از 7.9 میلیمتر در S7 اصلی به 9.9 میلیتر ارتقا یافته است. این ضخامت دست طراحان را در جای‌گذاری یک باتری حجیم‌تر در این مدل باز گذاشته و ظرفیت باتری از 3000mAh اینک به 4000 میلی آمپر ساعت رسیده است. سنسور اثر انگشت همچنان در زیر صفحه‌نمایش جای دارد و مثل قبلی دکمه‌های لمسی پیرامون آن اینک به دکمه‌های فیزیکی معمول تغییر یافته‌اند.

گوشی در بخش طراحی بدنه از استاندارد نظامی Mil-STD-810G بهره می‌برد که آن را در برابر نفوذ نمک، گرد و خاک، رطوبت، باران، لرزش، تشعشعات خورشیدی، جابجایی و شوک‌های حرارتی مقاوم می‌سازد. این گوشی در سه رنگ سبز ارتشی، خاکستری و طلایی عرضه می‌شود و دیگر امکانات آن همچون چیپ‌ست Snapdragon 810، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقاء 32 گیگابایتی تغییری را نشان نمی‌دهد.

معرفی رسمی سامسونگ گلکسی s7 active

در نهایت نکته مهم در رابطه با Galaxy S7 Active به ارائه شدن انحصاری آن در اپراتور AT&T تعلق دارد که پلن‌های آن به مدل Galaxy S7 edge در این اپراتور شباهت دارند.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 1:56

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, خرداد ۱۷ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

زنگ خطر بلندی که چینی‌های با کیفیت بازار در چند سال گذشته برای بزرگان دنیای موبایل به صدا در آورده‌اند چاره‌ای جز بازی در زمین حریف برای برندهایی چون سامسونگ باقی نگذاشته است. یکی از مصداق‌های بارز این اتفاق را باید در حضور گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ جست‌وجو کرد. این برند امروز Galaxy J3 Pro را با مشخصاتی راضی‌کننده و قیمتی مناسب به نمایش گذاشت.

این گوشی خوش‌ساخت که تنها 8 میلیمتر ضخامت و 139 گرم وزن دارد به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی Super AMOLED با وضوح HD و دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی در پشت و حلوی دستگاه مجهز است که از همین ابتدا مشخصات یک گوشی رده میانی رو به پایین را به نمایش می‌‌گذارند. پردازش در این گوشی با  4 هسته 1.2 گیگاهرتزی انجام شده و 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا (تا 128 گیگابایت با اسلات اختصاصی) دارد.

معرفی رسمی گوشی سامسونگ گلکسی j3 pro

این گوشی که از ورژن 2 سیم‌کارته نیز بهره می‌برد از اتصال پر سرعت 4G LTE تا سقف 150Mbps پشتیبانی می‌کند و باتری آن نیز 2600mAh ظرفیت دارد. سیستم‌عامل دستگاه نسخه 5.1 اندروید لالی‌پاپ بوده و در مورد امکان ارتقا آن به نسخه‌های بالاتر اندروید هنوز سخنی به میان نیامده است. این گوشی که هم‌اینک در سایت چینی سامسونگ در معرض نمایش قرار دارد از قیمتی حول و حوش 150 دلار برخوردار است که آن را به رقیب مستقیمی در مقابل چینی‌های متعدد بازار بدل می‌سازد.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 1:56

ارسال شده در تاریخ: شنبه, خرداد ۱۵ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

سپردن وظیفه خطیر ساخت پرچمدار نکسوسی در سال 2015 به هواوی از سوی گوگل با اینکه در ابتدا با انتقادهایی همراه بود اما ظاهرا با پا پس کشیدن LG از ساخت نکسوس بعدی و حضور نداشتن نام‌های دیگر در لیست گوگل، در سال 2016 نیز ساخت نکسوس به هواوی واگذار می‌شود جدا از این مورد خبرهایی در دست است که هواوی یکی از اولین گوشی‌های Daydream را نیز امسال خواهد ساخت.

خبر اول در این رابطه از سوی مدیر منطقه‌ای شرکت هواوی در حریان کنفرانس خبری معرفی Huawei P9 در منطقه آفریقای جنوبی نقل شده جایی که Charlene Munilall در پاسخ به سوالی در مورد علت حضور نداشتن نکسوس 6P در منطقه مذکور به ساخت یک نکسوس دیگر در سال جاری اشاره کرده است. این پاسخ با اینکه نمی‌تواند به طور کامل منعکس‌کننده موضع رسمی هواوی و انتخاب شدن مجدد این برند از سوی گوگل باشد اما می‌توان با درصد اطمینان نسبتا مناسبی به صحت داشتن آن اشاره کرد. چندی پیش نیز در یک بنچ‌مارک نکسوس 6P هواوی با پروسسور Snapdragon 820 ظاهر شده بود و شاید آنچه در این بنچ‌مارک از آن با عنوان نکسوس 6p یاد شده بود در حقیقت نکسوس بعدی هواوی باشد.

احتمال ساخته شدن نکسوس بعدی و گوشی daydream توسط هواوی در سال جاری

در خبری دیگر به ساخته شدن اسمارت‌فونی با پشتیبانی از پلتفرم VR جدید گوگل موسوم به Daydream تا پائیز امسال اشاره شده است. این خبر را Richard Yu یکی از مدیران بخش موبایل شرکت هواوی در مصاحبه با وال‌استریت ژورنال عنوان کرده و در ادامه همکاری این برند با شرکت آلمانی لایکا که در مدل Huawei P9 متبلور شده است را یک همکاری بلند مدت دانسته که حداقل تا 5 سال آینده ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که نکسوس 6P فعلی شرکت هواوی هم‌اینک از پلتفرم Daydream پشتیبانی می‌کند اما این پشتیبانی هنوز در مرحله اولیه و دولوپری قرار دارد.

احتمال ساخته شدن نکسوس بعدی و گوشی daydream توسط هواوی در سال جاری

منبع 1

منبع 2

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 197 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 1:18

ارسال شده در تاریخ: شنبه, خرداد ۱۵ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت سامسونگ روز گذشته در مراسمی در نیویورک از نسل جدید دستبندهای Gear Fit این شرکت موسوم به Gear Fit 2 همراه با هدست‌های کاملا بدون سیم Gear IconX رونمایی کرد. گیر فیت 2 از لحاظ طراحی و امکانات به نسل قبلی این کلاس یعنی Gear Fit شباهت دارد و برخی امکانات تازه به آن افزوده شده است. IconX اما محصولی کاملا تازه از سامسونگ به حساب می‌آید.

طراحی Gear Fit 2 همانند مدل قبلی این خانواده به صورت عمودی با صفحه‌نمایش کشیده انجام پذیرفته و در آن یک صفحه‌نمایش 1.55 اینچی Super AMOLED به چشم می‌خورد. پردازش در این اسمارت‌بند با دو هسته 1.0 گیگاهرتزی انجام می‌شود و 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد. Gear Fit 2 مثل گذشته با استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است و حضور GPS در آن امکان بررسی و ثبت فعالیت‌های فیزیکی کاربران بدون نیاز به گوشی را فراهم می‌آورد.

معرفی رسمی دستبند هوشمند گیر فیت 2 سامسونگ همراه با هدست iconx

باتری 200 میلی آمپر ساعتی Gear Fit 2 به گفته شرکت سازنده تا 3 روز فعالیت و 5 روز قرار داشتن در وضعیت Stand-by قادر به تامین انرژی دستگاه است. این دستبند تا 6 روز دیگر یعنی در 10 ژوئن با قیمت 180 دلار به بازار عرضه می‌شود.

معرفی رسمی دستبند هوشمند گیر فیت 2 سامسونگ همراه با هدست iconx

جدا از این دستبند هوشمند سامسونگ دیوایس بسیار جذاب دیگری به نام Gear IconX را نیز در این رویداد به نمایش گذاشت که اولین هدست بلوتوث کاملا بی‌سیم سامسونگ به حساب می‌آید. این دیوایس که در عمل تنها از دو earbud البته نچندان کوچک تشکیل شده با ارائه ارگونومی مناسب به راحتی در گوش قرار می‌گیرد و نه‌تنها از سیم در آنها خبری نیست بلکه در پخش محتوا نیز با وجود پشتیبانی از بلوتوث و امکان اتصال به گوشی و دیوایس‌های دیگر، می‌تواند مسقل عمل کند.

معرفی رسمی دستبند هوشمند گیر فیت 2 سامسونگ همراه با هدست iconx

این استقلال به دلیل حافظه 4 گیگابایتی داخلی Gear IconX حاضل شده که با کمک آن می‌توانند بدون نیاز به گوشی با نکیه بر باتری داخلی خود تا 3.5 ساعت موسیقی برای کاربران پخش کنند. این دوام باتری در هنگام اتصال از طریق بلوتوث به 1.5 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

معرفی رسمی دستبند هوشمند گیر فیت 2 سامسونگ همراه با هدست iconx

دیگر نکته جالب در مورد Gear IconX به شیوه شارژ شدن آن تعلق دارد که در اینجا نیز از سیم خبری نیست چرا که برای شارژ کردن آنها باید هر دو هدست را درون یک کپسول خاص گذاشته و شارژ کرد خود این کپسول که مستقلا شارژ می‌شود با یک شارژ کامل می‌تواند دو بار دیگر هدست‌ها را شارژ کند. درمورد قیمت Gear IconX هنوز اظهارنظر رسمی از سوی سامسونگ صورت نگرفته اما قرار است این مدل در سه ماهه سوم سال جاری به بازار ارائه شود.

منبع 1

منبع 2

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 1:18

ارسال شده در تاریخ: شنبه, خرداد ۱۵ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

گوشی پرچمدار شرکت چینی OnePlus به دلیل مشخصات سخت‌افزاری بالا و پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی مدت شرکت سازنده از یک سو و قیمت منطقی و رقابتی از سوی دیگر از جمله محبوب‌ترین گوشی‌ها در بین کاربران حرفه‌ای اندروید به حساب می‌آیند. این شرکت تا چند روز دیگر پرچمدار جدید خود به نام OnePlus 3 را معرفی می‌کند در ادامه با مشخصات و تصاویر این گوشی آشنا می‌شویم.

OnePlus 3 تا به امروز دیوایس غریبه و نا‌آشنایی برای کاربران نبوده و جدا از اطلاعات جسته و گریخته‌ای که از مجموعه این شرکت خواسته یا ناخواسته به بیرون درز پیدا می‌کرد ویدئوی رسمی معرفی این گوشی نیز همین یکی دو روز پیش در دسترس قرار گرفت.


اینک اما جدا از تمامی اطلاعات تایید نشده در دسترس حداقل زمان رسمی رونمایی از این گوشی مشخص شده است و تا دیدار آن در 15 ژوئن یعنی 26 خرداد فقط 11 روز دیگر باقی مانده است.

اطلاعات و تصاویر گوشی وان پلاس 3

اطلاعات هیجان‌انگیز دیگر در مورد این گوشی به تصاویری تعلق دارد که امروز از نسخه خاکستری این گوشی منتشر شده است این البته نخستین باری نیست که تصاویری از این گوشی منتشر می‌شود و پیش از این نیز عکس‌های نسخه مشکی دستگاه به صورت غیر رسمی دیده شده بود.

اطلاعات و تصاویر گوشی وان پلاس 3

اطلاعات و تصاویر گوشی وان پلاس 3

در زمینه مشخصات آنچه تا به امروز می‌توان با درصد اطمینان بالایی از آنها سخن گفت شامل صفحه‌نمایش 5.5 اینچی 1080p با فناوری AMOLED، چیپ‌ست پردازشی Snpadragon 820، رم 4 یا 6 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی همراه با سنسور اثر انگشت و البته امکان ارتباطی NFC می‌شوند.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 0:13

ارسال شده در تاریخ: شنبه, خرداد ۱۵ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

کنفرانس توسعه دهنده‌گان نرم‌افزاری شرکت اپل موسوم به Worldwide Developer Conference یا WWDC هر ساله در ماه ژوئن در آمریکا برگراز می‌شود. در این دوره که هفته دیگر از 13 ژوئن برگزار می‌شود ظاهرا نباید انتظار معرفی هیچ دیوایس سخت‌افزاری خاصی را داشت البته اپل معمولا در این کنفرانس از دیوایس خاصی رونمایی نمی‌کند اما در برخی دوره‌‌ها این مسئله با استثنا روبرو شده است.

از جمله مواردی که برخی از کاربران را به دیدن یک محصول سخت‌افزاری جدید (به طور مشخص آیفون 7) در این کنفرانس امیدوار کرده رویه کاملا سریع دیگر رقبای اپل در معرفی گوشی‌های جدید در سه ماهه اول و دوم سال جاری از یک سو و افت فروش و درآمد آیفون برای اولین بار در سه ماهه اول سال جاری میلادی بوده است اما ظاهرا این موارد نیز تاثیری در تغییر رویه اپل برجای نگذاشته و این شرکت هنوز ظاهرا تصمیمی برای نمایشی چیزی غیر از نرم‌افزار در WWDC 2016‌ ندارد و نه‌تنها از آیفون 7 در این کنفرانس خبری نخواهد بود بلکه نباید انتظار معرفی یک مک‌بوک پروی جدید را در نیز در این جلسه داشت.

ارائه نشدن دیوایس در کنفرانس توسعه دهنده گان اپل wwdc 2016

این البته به معنای فاقد هیجان بودن این دوره WWDC نیست و مثل همیشه نسخه جدید iOS یعنی iOS 10 هیجان‌های زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. در این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی اپل علاوه بر تغییرات و بهینه‌سازی‌های ظاهری در شکل و فرم سیستم‌عامل ظاهرا نغییرات مهمی نیز در اپلیکیشن Apple Music نیز رخ داده که آن را شیک، کاربردی و در عین حال ساده‌تر کرده است. تلفیق Apple Pay با سافاری برای امکان خرید از طریق مرورگر وب، قابلیت انتقال پول از طریق iMessage، ارائه SDK جدید برای Siri و امکان قرار دادن آن در اپلیکیشن‌های ساخته شده توسط دیگر افراد، ارائه Siri برای سیستم‌عامل OS X 10.12 و در نهایت امکان تغییر نام سیستم‌عامل دسک‌تاپی اپل به سادگی به MacOS‌ دیگر موارد مورد انتظار در WWDC 2016 را تشکیل می‌دهند.

ارائه نشدن دیوایس در کنفرانس توسعه دهنده گان اپل wwdc 2016

کنفرانس توسعه‌دهنده‌گان اپل یا WWDC در 13 ژوئن (24 خرداد) برگزار می‌شود.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 0:13